Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dag allemaal,

Ik wou via deze weg mijn ervaring met de Relook 400 met RonaldD 104 firmware laten weten.

15 dec Relook 400 aangeschaft met Stab Motor. (dreambox 7000 opzijgeschoven)

Mijn eerste ervaring met de motor waren niet om over naar huis te schrijven maar dat was mijn eigen schuld, ik had de bevestiging niet helemaal horizontaal uitgelijnd en de gebruikte coax kabel was niet compatible met de motor.

Na het uitrichten en instellen van de schotel op pal ZUID ingesteld, door uit te lijnen op de Syrius 5w en daarna de rotor naar 5w te sturen en dan de schotel weer uit te richen op de sirius zonder de Motor te draaien. Hierna kon ik elk gewenste schotel via de Relook aansturen via Usuals. (rechtstreekse sturing uit de decoder naar de gewenste sateliet.

Dus de sturing van de Stab motor met de Relook 400 is geen probleem als alles goed is uitgelijnd.

Over de beeldqualitijd alleen maar lof, veel beter als de DB 7000 en dan ervan uitgaande dat dit al bereikt wordt met software die nog erg in ontwikkeling is.

Ik heb een Maxtor 80 GB HD 7200 toeren ingebouwd, dus meteen de recording testen.

* Gewoon opnemen van een kanaal .. Geen problemen goed beeld en geluid.

*Opnemen van een kanaal en een andere bekijken op een andere transponder .. Geen problemen goed beeld en geluid.

*Opnemen van 2 kanalen en bekijken van een eerder opgenomen bestand .. Geen problemen goed beeld en geluid.

Dus mijn eerste ervaringen met de Relook 400 zijn echt zeer veel belovend en erg positief, ik ben erg benieuwd hoe hij de patstelling met de 7025 aan zal gaan.

Ik ben zelf in de veronderstelling dat de Relook een krachtige en waardige tegenstander is met zeer goede perspectieven.

Ik ben ook benieuwd naar de eerste Plugins die er gaan komen.

Graag lees ik hier ook over ervaringen en problemen van andere gebruikers.

Groeten

JaxcC

Geplaatst:

Sinds de laaste nieuwe software update v1.20 zijn de zapsnelheden goed vooruitgegaan, en lijken ze vaak al sneller als die van de DB.

Grtz

JaxcC

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen