Gerrit1967 Geplaatst: 20 december 2005 Geplaatst: 20 december 2005 Een goede middag ik heb een topfield 4000 met 40 Gb hd en gebruik daar de matrix revolution module met ucas 3.1 in....als ik over schakel van ed ene zender naar de andere en dan maakt het niet uit of het tussen de astra1 of 2 of hotbird is krijg ik geregeld de melding geen of gecodeerde zender in beeld waarna ik de ontvanger moet resetten om weer beeld te krijgen...wie kan mij vertelle waar dit aan kan liggen... alvast bedankt voor de reactie
cornea Geplaatst: 20 december 2005 Geplaatst: 20 december 2005 Als je geen problemen hebt zonder de cam dan is de cam de oorzaak. Ucas 3.1 zou wel redelijk goed moeten werken in de TF. Heb je wel de laatste ota op je ontvanger staan (aug 2005) Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 21 december 2005 Geplaatst: 21 december 2005 Citaat: Als je geen problemen hebt zonder de cam dan is de cam de oorzaak. Ucas 3.1 zou wel redelijk goed moeten werken in de TF. Heb je wel de laatste ota op je ontvanger staan (aug 2005) September 2005 is de nieuwste firmware ota voor de TF4000. Van de week erin gezet. suc6, djpetit
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen