DBdrug Geplaatst: 20 december 2005 Geplaatst: 20 december 2005 Draai nu net Gemini 250 en als m'n box een dag aanstaat moet ik Newcamd - Cardserver (6.05) herstarten om weer beeld te krijgen (heb een originele groene cd-kaart). Beeld staat dan op zwart als ik weer tv ga kijken. Ook is het al enkele malen voorgekomen dat beeld ineens vastloopt tijdens het kijken. Ik draaide hiervoor Davinci 5 en had toen hier geen last vast. Daarin zit echter een Newcamd 6.04 patched, maar wat dit inhoud weet ik niet. Wie wel? En wat moet ik doen om het goed te krijgen? Hebben meer hier last van? Alvast bedankt voor de reactie.
Ome Merde Geplaatst: 21 december 2005 Geplaatst: 21 december 2005 kan allerlei oorzaken hebben. heb je bijv. nadat je davinci hebt geplaats wel een flash-erase meegegeven ? merDe deze ruimte is te huur
DBdrug Geplaatst: 21 december 2005 Auteur Geplaatst: 21 december 2005 Uiteraard heb ik ik een flash erase gedaan... Snap dat het het meerdere oorzaken kan hebben, heb al van alles geprobeerd qua instellingen van de cardserv.cfg en newcamd.conf.... maar zonder suc6 dus... het 'patched' kan niet het verschil zijn??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen