Gast Geplaatst: 22 december 2005 Geplaatst: 22 december 2005 Hallo Ik heb sinds enige dagen het genoegen om Premiere te kijken op mijn Echostar DVR7000. Het enige Problem wat ik heb is dat Premiere diverse Portalen heeft. Hier kun je schijnbaar instellingen doen om op andere kanalen te komen. Deze Portalen kan ik niet zien omdat mijn Receiver niet Premiere compatible is :-( Wat ik ook klote vindt is dat vele kanalen "unnamed" heten. Welke receivers zijn voor Premiere optimeerd? Heeft iemand dezelfde ervaringen? Is daar een weg dit te omgaan? groeten Gerard
Gorefest Geplaatst: 22 december 2005 Geplaatst: 22 december 2005 Je moet gewoon even op lyngsat kijken welke SID de verschillende zenders hebben en dan rename je ze gewoon naar sport 1, 2, 3 etc etc heel makkelijk... 11720 H Premiere Sport Portal 17 Premiere Direkt 2 +1 240 Premiere Direkt 3 +1 241 Premiere Direkt 1 +1 242 Premiere Direkt 2 +1.5 243 Premiere Direkt 3 +1.5 244 Premiere Direkt 1 +0.5 245 Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen