Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eindelijk de 6.05 draaiende met een cd-kaart.toch nog een vraagje,wanneer ik de box met de netschakelaar aan zet werkt de cd-kaart niet,ik moet dan eerst herstart doen voor dat hij werkt.doe ik restart enigma dan werkt de kaart ook niet.Ik MOET herstart doen om de kaart te laten werken.Met de versie 6.01 had ik dit probleem niet.Wat kan de oorzaak hier van zijn of hoort dit zo?

Geplaatst:

"alle" images draaien op enigma, neutrino daargelaten. ik denk dat je een origineel image draait, als je daar newcamd in wilt zetten heb je dit handmatig moeten doen. zoniet, dus geïnstalleerd via een installer via internet, dan heb je geen origineel DMM image, maar een alternatief image (Gemini, Pli, SF, DaVinci, etc.)

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:

Ome merde,kun je mij even vertellen hoe en waar ik kan zien welke emage ik draai,ik dacht echt dat enigma de emage was.Zo zie je maar weer door te vragen kun je toch wijzer worden

Geplaatst:
Citaat:
Gemini image zeker ?

merDe
Ja merDe ik heb ook Gemini 2.50 klopt bij mij is dat ook zo,Als ik de Canal+ kaart eruit haal en weer terug stop loopt Newcamd6.05 ook vast Dan moet ik de Dreambox opnieuw opstarten en dan draait het weer maar wat is daar de oorzaak van en hoe kan ik dat verhelpen?
Geplaatst:

Sorry dat ik de vraag gesteld heb, had eerst zelf beter moeten kijken.Het is gemini versie 2.40 Ik heb nu newcamd 6.05 als emu.Draait lekker heeft het een meerwaarde als ik release 2.50 instaleer?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen