Gast Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Hallo, Ik heb hier een Manhattan Starlight MX liggen waarvan ik de embedded MR wou activeren. Als die nog niet actief is dan zie je in het CAM menu 1)Common interface met daaronder A)not installed en B)not installed. Deze hebben naar mijn idee betrekking op de 2 CI-sloten die het apparaat ook in zich heeft, naast de interne CAM. Verder staat in het menu nog 2)Embedded. Toen ik via het menu en 1212 de cam activeerde en vervolgens weer naar het CAM menu ging, zag ik dat de interne CAM nu ineens onder CI-slot nummer A) stond en niet onder 2)Embedded. M.a.w. ook al zijn m'n beide CI-sloten nog leeg, het menu kan alleen nog 1 extra CI-module verwerken onder slot want onder A) staat die interne CAM al. Druk je er nog een extra CI-module in, zodat beide CI-slots bezet zijn, dan ziet het menu de embedded cam niet meer. Mijn vraag, klopt dit omdat deze receiver max. 2 cams kan verwerken ongeacht of deze nu embedded is of niet, of had de embedded onder de noemer "2)Embedded" moeten staan zodat je nog 2 CI-modules er in kunt duwen zodat je in totaal 3 cams tot je beschikking hebt?
cornea Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Dit klopt als je de onderste CI gebruikt dan werkt de interene kaartlezer niet meer. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Gast Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 OK, dat is dan duidelijk. Bedankt voor de reactie. Ik heb nu echter weer een ander probleem. Ik wou de MR1.04 die erin zat vervangen door Ucas3.0. Dus ik de casinterface3 d.m.v. flatcable met het moederbord van Manhattan verbonden en CIS6.8 opgestart. Alles gaat ogenschijnlijk goed...wissen, schrijven, maar als je daarna "verify" doet dan komen er tig fouten. Als je dan de boel afkoppelt dan blijft de embedded cam onzichtbaar ook al druk je tig keer 1212 in het menu. Het stomme is dat als ik de flash ga uitlezen de dump die er dan uitkomt precies gelijk is aan de file die ik er in heb geladen. Dus de file komt ogenschijnlijk wel goed in de flash maar toch wil die niet tevoorschijn komen. Wie weet wat dit probleem teweeg brengt?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen