Gast Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 vandaag heb ik een Aston 1.05 met C+ abo aangeschaft en in mijn 5400z gedaan. nieuwste firmware (Josje ToH3.3HoT6.2NL) en nieuwe settings (pet123) geladen. De hele middag doet hij het goed en nu wil die de ci module niet meer initialiseren. Hij liep vast tijdens het zappen en ik heb hem aan/uit gezet en nu komt hij met deze melding. Al nieuwe firmware en settings geladen maar het probleem blijft. weet iemand wat er aan de hand kan zijn. alvast bedankt.
guykers Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 @ sated25 allereerst welkom op dit board heb je wel nog beeld op de FTA ? steek je module eens in het andere slot. selecteer eens cam1 ipv card(+emu) nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Gast Geplaatst: 23 december 2005 Geplaatst: 23 december 2005 Hallo, Ja, ik heb wel beeld op de FTA. ander slot geeft zelfde melding andere cam geselecteerd en de melding blijft
Gast Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 na een nachtje rust doet hij het weer......... toch raar wordt zo'n mudule te warm ofzo? kennen anderen dit probleem ook?
seppetto Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 ik heb ook een 1.05 maar moet de hummie wel zo instellen dat hij opstart op kanaal ,heeft hij een paar seconden moeite met initialiseren maar daarna werkt alles goed. Dreambox HD800se-Openpli3-TripleTunermodule-Suntek usb cabletuner / Hotbird/astra19.2/astra23.5/astra28.2 op triax 78cm + Ziggo Cable 5555
Gast Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Na een uurtje deed hij het weer niet. Ben terug gegaan naar m'n dealer en de cam was kapot, hij deed het ook niet in een andere ontvanger. Nieuwe erin... en we hebben weer beeld. bedankt voor de reactie's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen