alx Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Ik peobeer al enige tijd mijn firmware te updaten via de satelliet. Echter: elke keer als ik dat doe loopt het zaakje vast. Gelukkig start de ontvanger na wat gedoe gewoon weer op. Natuurlijk kan ik wel updaten m.b.v. de USB maar normaal leeg je eerst het geheugen en ga je daarna laden. Vraag 1: loop ik daarna (na wissen) niet het risico dat er niets meer geladen kan worden? Vraag 2; Hebben meer mensen daar last van gehad? Vraag 3: Als het wel succesvol verloopt; kun je daarna weer via de satelliet updaten? Het ligt in de bedoeling naar de juni-soft te updaten, maar ik ben erg voorzichtig. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Sigma Geplaatst: 24 december 2005 Geplaatst: 24 december 2005 Hoi wat je eerst moet doen is je zenderlijst opslaan op je PC dit doe je met Vega kijk maar even hier op het forum daar heb ik hem neer gezet met de progje in de bijlage kun je via USB je firmware update dat je niet via sat kunt update komt omdat het signaal niet altijd word uitgezonden Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
alx Geplaatst: 24 december 2005 Auteur Geplaatst: 24 december 2005 Dank je Sigma, maar er wordt wel degelijk gedownload. Echter, na enig blokken of al op het eerste blok stopt ie er gewoon mee. Groeten, alx Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen