Ga naar inhoud

Relook 400s Vraag

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo allemaal ik heb namelijk paar vragen.ik heb een relook 400s gekocht het is een supper aparaat maar wat ik een ding niet begrijp is wat is ronald software en waar kan je die downloaden.en hoe werkt de emu van relook ik heb met usb 1.20software in gedaan maar krijg bepaalde zenders niet open warschijnlijk doe ik iets verkeerd en wat zit in de kaart lezer ingebouwd als jullie mij mischien kunnen helpen graag om wat stappen verder te gaan zou ik heel erg dankbaar zijn.

Geplaatst:

Arrox: Ronaldd kun je downloaden op dgstation.serveftp.net. Username en password zijn relook/update. De 400s software staat in /, dit kun je instellen in je network update menu. De standaard 1.20 software gebruikt de interne cardreaders niet. Overigens zou je ook de funteam 1.20c kunnen gebruiken, daarin zijn de cardreaders standaard aangezet, bij ronaldd moet je dat nog eens extra handmatig doen door 'local' te configureren. Dit kun je doen in het IP menu en dan '580' en OK. Daar voeg je een server toe en dan kies je 'local' en die zet je aan. Daarna werkt de interne cardreader en CAM software...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen