boxdreamer Geplaatst: 25 december 2005 Geplaatst: 25 december 2005 Ik heb een Mutant 200s ( en draai het Ronaldd image)en doe aan (in house)cardsharing. Ik heb in mijn cardserver een kaart zitten met het abbo waarin Discovery, NGC etc dus ook VH1 en VH1 classic zit. Mijn Dreambox heeft geen enkele probleem, maar mijn Mutant maakt alle kanalen open behalve Mezzo,VH1 en VH1 classic. Zet ik mijn Mutant uit op VH1 en daarna weer aan dan werkt het ineens wel..... schakel ik dan naar een ander kanaal RTL4 b.v. en weer terug, dan gaat VH1 niet meer open. Nu is mij opgevallen dat VH1, VH1 classic en Mezzo gecodeerd zijn in Nagra, Mediaguard, Cryptoworks, Viacces, en Conax ... ik denk dat de cardserver client hierdoor misschien in verwarring is. Ik heb het idee dat de cardserver client gereset moet worden (als workaround ).. is dit mogelijk in dit image?? Of is er wat anders aan de hand ? Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.
Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Dat trekt verdorie veel op het fenomeen dat ik heb met C+ Fr sind de database 1.3 den ik die = aan 1.9 van de 400, kan je eens proberen met de eerste RonaldD image voor de mutant of dit dan nog het geval is, de 0.0d van 4/11/2005?
boxdreamer Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Geplaatst: 26 december 2005 Interessante gedachte dat het aan de database zou liggen, dan zou daar eigenlijk de verkeerde keuze gemaakt worden welk encryptie systeem gebruikt gaat worden. We gaan eens wat onderzoeken..... Een oude Ronaldd erin zetten (andere DB versie), tja is deze nog via FTP beschikbaar ??? Er zijn 10 soorten mensen, zij die binair kunnen tellen, en zij die het niet kunnen.
Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Neen ik heb ze zelf om mijn dreambox gezet en die dan als ftp server gebruikt. Ondertussen heb ik de Rudbox in mijn 400 zitten en daar zitten wij dan in database 1.10 en heb ik het porbleem niet meer. Ik heb nagekeken; VH1 en Classic OK op mutant met oude Ronaldd en relook met rudbox. Mezzo op geen van beide NL doch wel FR maar dat is een andere abo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen