roymar Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Om toch wat structuur te brengen in de nog op te lossen bugs zou ik het handig vinden om dat in 1 draadtje te doen. Daarom geef ik vast een voorzetje. - Bij het opnemen van een kanaal op een CDS transponder gaat het geluid verlopen als je met de tweede tuner naar een ander kanaal stapt. Gr.Roymar Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy
Odiebla Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 goed plan :-) Wat ik gisteren had: ik had een timeropname draaien op de eerste tuner op rtl4 en ga met de tweede tuner rtl5 kijken. Ik besluit terug te zappen naar rtl4 en live mee te kijken heb ik ineens geen beeld meer. Na het stoppen van de opname en wat heen en weer zappen zie ik rtl4 wel weer. Echter, de opname van rtl4 is volkomen useless: geen beeld, niets. Uiteindelijk crasht de tuner met een kernel panic. Ik draai op dit momemt overigens funteam 1.20c, omdat de ronaldd 1.04 voor zover ik kan zien niet is gebaseerd op de DGS 1.20, de FT wel.
Odiebla Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Nog een herproduceerbare bug in 1.20: als ik een opname afspeel en vervolgens op OK druk en daar een zender kies dan zal de tuner die zender tonen. Echter, het afspelen van de opname zal door blijven gaan in de achtergrond. Dit probleem zie je alleen als er maar een enkele opname op harde schijf staat. Als er meerdere opnames op de schijf staan kan je terug 'schakelen' naar het playback proces door een nieuwe opname te selecteren. Als er maar een staat kan je die wel selecteren, maar de doos blijft het live signaal tonen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen