Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Beste forummers, Ik heb uitgebreid gezocht in eerdere threads en in de database, maar kan de oplossing niet vinden. Mijn excuses als dit al eerder is besproken, misschien dat iemand mij dan kan verwijzen naar de juiste thread. Ik kan de opnames die ik maak niet bekijken. Ik zie de opnames in de lijst staan, maar als ik ze probeer af te spelen blijft het beeld zwart. De opnames van een ongecodeerd kanaal (BVN) kan ik wel bekijken. Het lijkt dus een rechten probleem te zijn. Op een of ander manier kan de box de rechten niet van de kaart lezen bij het afspelen van een opname. Kan iemand mij svp in de juiste richting helpen? Mijn setup: DM 7000, Hydra Phoenix 1.09, Radegast 3.0 final. Canal Digitaal smartcard. Geen funcard of keys. Enorm bedankt!
cellie Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Lijkt op een CAM probleem. Probeer eens een opname met een andere CAM te maken. Assumption is the mother of all fuckups
Gast Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Cellie, Bedankt. Ik heb het op kunnen lossen; het was idd een cam probleem. Radegast 3 Final heeft problemen met opnemen. Ik heb nu Newcam 6.05 en dit werkt perfect.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen