koekjedebij Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Hoi Pli-team, Sinds kort kan ik eindelijk een image van eigen bodem draaien nu jullie ook een image voor de 7020 gemaakt hebben: GOED WERK! In de eerste instantie had ik wat probleem maar met wat gefreubel werkt het nu stabiel. Ik weet niet of het te veel gevraagd is, maar is het mogelijk om in jullie image MV geschikt te maken voor de DM keyboard? iK heb het al eens vaker op dit forum vermeld, maar dat is DE reden voor mij dat ik MV niet gebruik want ik ga niet met 2 AB's lopen zeulen tijdens een avondje zappen. Het lijkt er op dat de toetsen van de standaard AB niet hetzelfde werken als met het DM keyboard. Een voorbeeld hiervan is de EXIT-knop. Als ik MV opstart kan ik het alleen afsluiten door de originele AB er bij te pakken, en zo zijn er nog meer van dergelijke verschillen te noemen. Het lijkt mij iets dat in MV opgelost moet worden maar zouden jullie eens kunnen kijken wat er mogelijk is? (misschien een quick-and-dirty workaround). Ik wacht jullie reactie af..... BVD Mauce
martjeB Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Kan je niet beter je keyboard zodanig omproggen dat je ook de ab functies hebt? Ik heb destijds de toetsen ingelezen in een pronto en idd sommige toetsen zijn niet gelijk. Dit geldt dacht ik bijv. voor de videoknoppen. spoelen e.d. Met jp1 kan je vast de boel aanpassen! Gtz. Martje B
koekjedebij Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Geplaatst: 26 december 2005 Heb je daar een howto van? een workaround is een workaround, dus als ik daarmee dan uit de voeten kan is het wat mij betreft ook ok (ik snap uberhaupt niet waarom men het keyboard niet helemaal compatibel met de AB hebben gemaakt)
hemertje Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 sponsor het PLi team maar zo'n keyboard dan kunnen we ernaar kijken! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
martjeB Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Ik heb geen howto. Veel zoeken op JP1, heb ik vorig jaar ook gedaan voor de gewone remote. Ben ondertussen welweer zo'n beetje alles vergeten. :-( Omdat het keyboard uitgebreider is, kan het ook discrete codes gebruiken. Ik heb op mijn ab power on en power off apart, ipv toggle. Zo zet je dus nooit je apparaat per ongeluk uit ipv aan. Gtz. Martje B
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen