wica Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Ben overgestapt van gemini 2.5 naar de nieuwste PLi en bevalt prima het enige wat ik mis het snel kunnen opnemen via cifs bijv. Instellingen en mounts heb ik aangemaakt en functioneren prima maar als ik iets wil opnemen dan moet ik eerst 2x de info toets drukken dan de gele toets om in het timer menu te komen, waar ik dan eerst nog de opneem instelling moet veranderen van ngrab naar opnemen en dan kan uitvoeren. Terijl ik bij de gemini 2.5 gewoon de DVR toets kon toewijzen onder de quickbuttons en dus met een druk op gele knop een opname kon starten. Ik weet het is geen super groot probleem maar het zou mooi zijn als er een snellere "opneemmethode" is. Of zou het beter/makkelijker zijn een ngrabserver te draaien op de pc? 1x Dreambox 500S alpstuner astra/hotbird 1x Dreambox 600 Black Edition
metoo Geplaatst: 26 december 2005 Geplaatst: 26 december 2005 Ik heb voor 20€ een (namaak) 7000 AB gekocht voor de 500 en dat werkt fantastisch met video etc. ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen