pepper Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Ik gebruik mgcamd icm radegast.cfg Kom er niet uit wat te veranderen zodat ik mijn kaart in slot 1 of 2 kan uitlezen. Door onderstaande regels, heb ik het zelf maar niet geprobeerd sc card detect = 1 # * Possibility of use normal card detection mechanism. # Warning: Usable only on newer boxes or harware (sc resistors) patched ones! Volgens mij is het de regel reader 2 shareble = no op yes zetten, klopt dit? (en reader 1) groeten pepper 2 x VU+ duo - 1 x Dream 800 - 1 x Dream7000 - 1 x Dream 500 Wavefrontier T90
jan Ty Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 in mgcamd_cfg : # network mode, use summ for several clients # 00 no network (default) # 01 newcamd netclient # 02 radegast netclient # 04 camd3 netclient G: { 02 } In radegast.cfg alleen de net route's ingeven: net route = 01:0:localhost:678:0 (voor de eigen kaart) extra eventueel andere host's natuurlijk. Voor Mgcamd mag alle overige info uit het bestand vewijderd worden. Nu Newcs of cardserver installeren, want daar kun je de reader(s) configureren suc6 Jan Ty
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen