Ga naar inhoud

missen ned1/2/3 bij gemini 260

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb nu gemini 26 er op en de settings van joske.

nu krijg ik bij ned123 de melding dat de service niet gevonden wordt. voor de settingsupdate waren ze er wel, de rtl etc doen het wel

weet iemand hoe ik ze er weer voor krijg.

Geplaatst:

ik heb een vaste schotel, had hem draaien met gemini 220, met fwpro ge-update naar 260 met overnemen van de instellingen, toen had ik gewoon overal beeld.

daarna gezien dat joske een nieuwe lijst had en deze met dreamboxedit overgezet, beeld bleef totdat ik zapte van ned1 naar ned2, zwart, en na het terugzappen ook ned1 zwart, vanaf rtl4 doen ze het weer allemaal

uiteraard met dezelfde moeite nog eens opgestart en nog eens de settings overgezet maar nog steeds 1, 2 en 3 zwart.

nog iemand andere ideeen?

Geplaatst:

Heb je de emu's en de config files al opnieuw gedownload bij mij was het hierna op gelost met nwc. ging het goed.

succes

Domme vragen zijn er niet, stomme antwoorden kan ik zelf wel verzinnen.

Geplaatst:

Bij mij is het eigenlijk standaard zo dat ik na het installeren van de Joske settings nogmaals een scan moet doen. Daarna heb ik gewoon alles en zijn ook de settings gewoon goed.

Ik zou dus gewoon een keer scannen.

Peerrr.

HUmax 5100CI, Nokia Mediamaster 9500, Dreambox 7020-S. Disecq 1.2 1,50 meter, 60cm met rotor draaibaar.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen