Gast Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Hoi, Een kennis van mij heeft een 7000, echter de harddisk is er spontaan mee opgehouden. Nu wilde hij een ander harddisk erin zetten, maar hij wou eerst weten of het aan de harddisk lag of de reader van de ontvanger. Eergisteren mijn eigen 7000 meegenomen naar Belgie om het eea uit te zoeken. Het volgende gebeurde, 1 Zijn harddisk in mijn receiver, werkt niet ! 2 Mijn harddisk in zijn receiver, werkt niet ! 3 Mijn flatkabel en harddisk in zijn receiver, werkt niet! Mijn harddisk in mijn receiver teruggezet en het werkt weer. Is het uberhaupt mogelijk om de harddisk van een echo te vervangen ?? Gr, Rataplan
Carduelis Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Ja hoor je kunt een harddisk van een 7000 wel vervangen. De harddisk is gekoppeld aan de ontvanger. Via Hyperterminal kun je een harddisk pairen/unpairen aan de ontvanger. Voor de juiste commando's moet je maar even sat4all doorzoeken of op satnerds zoeken. Is al eerder in een topic aan de order geweest. Succes !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen