Gast Geplaatst: 27 december 2005 Geplaatst: 27 december 2005 Hallo, Ik heb sinds een week een relook 400s. Samsung ha200jc schijf. heb 2 schotels hangen met 2 twins. Het probleem is nu dat ik tuner 2 niet kan laten schakelen. Heb dit inmiddels met een diseqc 1.0 een 1.1 en een 2.0 geprobeerd maar zonder resultaat. Tuner 1 schakeld zonder probleem met een 1.1. Zijn er mensen die dit wel aan de praat hebben? Verder vind ik het een fantastisch apparaat, heb de sw van Ronaldd 1.04 erin. Heb de schijf ook andersom gemonteerd. Wacht dan ook op een goed werkende 1.20 versie om de fan uit te zetten. (de fun team werkte wel, maar gaf nogal wat panics) geen sub-teletekst pagina's is wel een gemis maar dat zal wel een keer opgelost worden.
cordoba66 Geplaatst: 31 december 2005 Geplaatst: 31 december 2005 hoi appiezappie ik heb alle twee de diseqc's op vb A-> astra en B--> hotbird gezet . dat werkt goed maar op de astra moet je juist de TP Freq naar 12692 zetten voor een signal te krijgen . groeten cordoba66 en een goed eindejaar
Gast Geplaatst: 31 december 2005 Geplaatst: 31 december 2005 Ha Cordoba66, het is eindelijk gelukt gistermiddag. Heb de switch teruggebracht naar de satboer en heb een ander merk switch meegekregen. Deze doet het perfect. is ook 1.0 Toch raar dat het ene merk het wel doet en de andere niet. De relook of een instelling was dus niet het probleem. Ook een prettige jaarwisseling
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen