tellar Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 Hallo, Weet iemand waar ik de webpages in de gemini 2.50/DM500 vinden kan? Ik wil ze aanpassen maar kan ze nergens vinden. Niet in /var/www in ieder geval. ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
koekjedebij Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 /usr/share/tuxbox/enigma/htdocs zo uit het hoofd ik weet niet of dat voor elke image hetzelfde is, anders staat het er vast wel in de buurt. als je die extra apache bedoelt dan staat ie ergens op de HD (/media/hdd/opt/httpd/htdocs)
Gast Geplaatst: 28 december 2005 Geplaatst: 28 december 2005 Ik meende dat de pagina's in enigma zelf zijn ingebouwd.
tellar Geplaatst: 29 december 2005 Auteur Geplaatst: 29 december 2005 @mauce: Ik heb een DM500. @scdgro: Waar dan precies? Dan moet het nog aan te passen zijn. Ik wil de weergave van het huidige kanaal schrappen. ____________________________________________________ Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen