Gast Geplaatst: 29 december 2005 Geplaatst: 29 december 2005 Hallo Boxers, Ik heb een 7000s met Pli Beryl van 30/9 in de flash met de var op de USB stick. Keek 2e kerstdag naar NL nog zonder problemen. Gisteren ineens beeld op zwart.... Ik gebruik normaliter camd3 + originele CD kaart. Heb camx met server ook geprobeerd, maar geen resultaat. Datum kaart staat op 21/01/2006. Zit C*n*l Digitaal soms te rommelen met de codering ? Heeft iemand soortgelijke ervaring en een oplossing ? gr jpu
Zat Geplaatst: 29 december 2005 Geplaatst: 29 december 2005 Ik heb hetzelfde probleem, ook met Pli Beryl. Geen beeldmeerop de nederlandse zenders, met geldig Canaldigitaal kaartje. Datum staat nog op 31.12.2005 -wat op zich vreemd is- maar aangezien vandaag 29 is, zou de kaart nog geldig moeten zijn. het probleem heb ik ook met DaVinci5, dus ik denk toch dat het aan mijn kaart ligt. Heb intussen een heractivatie gedaan via internet, vooralsnog zonder succes. Vreemd....
Zat Geplaatst: 29 december 2005 Geplaatst: 29 december 2005 Mijn probleem is opgelost, heb zojuist de activatie puls 31/1/2006 ontvangen,en heb weer beeld. Zat
Gast Geplaatst: 29 december 2005 Geplaatst: 29 december 2005 Ik ben naar de satboer op de hoek gegaan. Bleek inderdaad een activatie puls nodig te hebben. Zonder settopbox pakket is de canaldigitaal medewerker niet echt behulpzaam.. gr jpu
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen