Ga naar inhoud

Samsung 9500 blijft hangen in hoofdmenu.....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn buurman is met zijn Zweedse vrouw momenteel in hun hutje in Zuid-Zweden en krijgt de Samsung 9500 niet meer uit het hoofdmenu terug naar een gewoon beeld via de "exit" button op de afstandsbediening waardoor in het display het woord MENU blijft staan en de ontvanger niet te gebruiken is. Dit is spontaan gebeurd nadat hij in het menu een AV-instelling wilde aanpassen. Hij kan verder op alle plaatsen en lagen van het menu komen, alleen eruit komen via de laatste stap (overzicht hoofdmenu) lukt niet (meer). Het is mijn eigen ontvanger geweest maar ik heb de menustructuur niet meer in mijn hoofd zitten en ook niet de posities en de knoppen op de afstandsbediening. Wie-o-wie kan er helpen met eventueel het volgende:

* herken je deze storing en wat is de remedie? Juist gebruik van AB?

* wie zou me per mail het manual van de samsung 9500 kunnen sturen (op de download site van Samsung helaas niet meer beschikbaar)

* andere bruikbare tips?

Als het lukt heb ik in ieder geval een goede daad verricht voor die oudjes daarboven in de sneeuw.

Voor elke aanwijzing sta ik open!

Bedankt alvast.

Geert-Redfox

Geplaatst:

hij heeft per ongelijk de reciever in de fabrieks-instellingen gezet,alles gewist dus.

Zolang er geen kanalen in het geheugen staan,krijg je de melding menu.

Daarom kan hij ook niet uit het menu.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen