dr_grebber Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Hi, Graag wil ik via internet Dcc gebruiken voor mijn dreambox 7000 (Hydra 1.09). Deze dreambox (192.168.2.2) is aangesloten op een Dell Truemobile (wireless) router, Deze router is aangesloten op een Alcatel Speedtouch ADSL router. ik heb de ports 21,22 en 23 in beide routers geforward naar 192.168.2.2. Toch lukt het nog niet, wat doe ik verkeerd? Welk ipaddress moet ik in Dcc invullen (remote, via internet), is dat 192.168.2.2 of het unieke ipaddress (86.81.57.xyz) dat ik van de provider gekregen heb? DM800HD en DM7000S Visiosat Bisat (19E,13E,23E,28E), Dreambox 800 Noorwegen, iMac, MacbookAir, TimeCapsule, iPad, iPhone, Conceptronic CH3SNAS, Ziggo allesin1
satvet Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Je dreambox is op Internet te bereiken op het unieke IP adres dat je van je provider hebt gekregen. Je hebt eigenlijk 1 router teveel, maar dat hoeft geen probleem te zijn, heb ik ook (nog). De router die aan Internet hangt moet alles doorsturen naar de tweede, deze stuurt vervolgens door naar je dreambox. Je kunt beter de eerste router op bridged mode zetten, werkt een stuk makkelijker (moet ik zelf ook nog doen).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen