Warboel Geplaatst: 2 januari 2006 Geplaatst: 2 januari 2006 Onlangs de harddisk in mijn topfield 4000 pvr vervangen door een met een wat grotere capaciteit. Dus de orginele seagate eruit en een WD caviar 120 (7200 rpm) erin gezet. Nu heb ik het volgende probleem: tijdens het opnemen, en dus later ook met afspelen, is het net of de harddisk in slaap valt. Je hoort het toerental terug vallen. Tijdens het afspelen resulteerd dit in het blijven hangen van het beeld en zodra hij na enkele hik-ups verder gaat is het geluid niet meer synchroon met het beeld. ( ff op pauze zetten lost dit wel op) Ik gebruik de nieuwste firmware en een aston 1.05 cam. Ivm mogelijke warmte problemen draait ie nu zonder beschermkap, zonder resultaat. Wie kent dit probleem en/of heeft een oplossing. Bedankt
PeHa Geplaatst: 2 januari 2006 Geplaatst: 2 januari 2006 De wd harddisk is ook juist een harddisk die in een topfield problemen geeft als vastlopen tijdens afspelen. Oplossing is andere harddisk. VU+ Solo2 HD, XTrend ET 9200 , XTrend ET 4000, TF 7700hsci
Warboel Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Geplaatst: 2 januari 2006 was er eigenlijk al bang voor. Heb net een andere besteld. Bedankt voor je antwoord iig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen