Gast Geplaatst: 3 januari 2006 Geplaatst: 3 januari 2006 Hoi Een collega van mij gebruikt deze ontvanger in combinatie met een mediaguard module voor de nederlandse zenders. het lukt hem niet om naar een gecodeerd zender(bijv RTL4) te kijken en tegelijk een ander gecodeerd zender(stel SBS6) te opnemen. Hij heeft geen problemen met FTA zenders. Het moet toch wel mogelijk zijn neem ik aan. Als iemand hier ervaring mee heeft dan hoor ik het graag. Ik heb de zoekfuntie gebruikt maar ja niks kunnen vinden. Groeten
Newbie Geplaatst: 3 januari 2006 Geplaatst: 3 januari 2006 Nee dat kan voor zover ik weet ook niet, de kaart word dan door de ene gecodeerde zender in beslag genomen. *** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***
Gast Geplaatst: 4 januari 2006 Geplaatst: 4 januari 2006 Na contact met humax duitsland hebben ze hem t zelfde verteld Newbie, het was dus (nog) niet mogelijk. bedankt voor je snelle antw. En trouwens ik heb ook die 2 ontvangers die jij hebt beetje off topic maar hoe update jij de keys van je arrox. Met de Humax is het een kinderspel maar die heb ik in de slaapkamer gezet omdat ie traag met zappen is op Turksat. info over de tigerX kom je nauwelijks tegen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen