Ga naar inhoud

TF5000-PVR : Opname problemen, wie weet raad ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

sinds enige weken geeft het bekijken van opnames van alleen nederlandse zenders de volgende problemen.

1-opname wordt gestart en slaat "vast" na enkele minuten en is niet meer te bekijken.

2-het is niet mogelijk om met de tijdbalk bv een reklameblok over te slaan,slaat ook dan weer vast en geeft de melding "gecodeerde uitzending danwel kontroleer uw abonnement"

3-soms bij record de opmerking "invalid file hotbird"

4-wanneer via timer bv sbs6 is geprogrammeerd en er wordt op dat moment gekeken naar een andere zender dan wordt bij start van de opname geschakeld naar sbs6.

5-als ik de opnames eerst copieer gaat het meestal goed.

alles bij elkaar het ia altijd maar weer afwachten of een opname goed bekeken kan worden,ik wordt hier heel verdrietig van.

wie kan mij helpen?

techn. info.

astoncryt 1.07 v2.09

firmware juli 2005

kaart canaldigitaal

Geplaatst:

Hallo,

Een probleem wat ik ook eerder aan de hand heb gehad het volgende heb ik gedaan.

Een update toegepast voor de aston 1.07 eigenlijk is de update gewoon opschreven want er zat al v 2.09 in.

De laatste firmware toegepast alles eigenlijk per usb gedaan over de satteliet had ik het idee dat er wel eens een bitje de mist inging.

Zinsdien draait alles probleem loos.

Gr. Hans

Geplaatst:

bedankt hans voor je reaktie, wat bedoel je met een update van 1.07 en hoe voer ik die uit (a-technisch)

groeten

geelje

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen