Odiebla Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Op het developersforum sprak iemand over het gemis van het niet kunnen syncen van de relook met de tijd welke de Astra zelf uitzendt. Er bestond al een programma dvbdate dat dit kon doen, maar was geschreven voor de Linux DVB api en werkte dus niet op de Relook. Bijgaand een zipje met de bin en eventueel de source voor hen die het zelf willen compilen. Ik heb aan de koreanen gevraagd of het een optie is om iets dergelijks eventueel in combinatie met Cron op te nemen in de officiele software, zodat mensen kunnen kiezen of ze dvbdate willen gebruiken om eenmaal per dag de tijd netjes te synchroniseren. 1055409-dvbdate-relook.zip
Gast Geplaatst: 6 januari 2006 Geplaatst: 6 januari 2006 Hi, Als ik me niet vergis, wordt de tijd in de Mutant ook reeds via satelliet gesynchroniseerd. Heb je enig idee hoe het daar gebeurt? Ik ga ervan uit dat ook daar cron nog niet is toegevoegd. vg __________ relooker
Slingeraap Geplaatst: 7 januari 2006 Geplaatst: 7 januari 2006 Ik heb hem nu ruim een week draaien met rudbox2712 en absoluut geen probleem met een afwijking in de klok. Ik heb verder ook niets aangepast o.i.d
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen