Gast Geplaatst: 7 januari 2006 Geplaatst: 7 januari 2006 Hoe maken jullie je kanalenlijst naar jullie zin ??? Ik heb voor Sattracker 2.0 de draaibare kanalenlijst met wat zelf opgezochte kanalen van Hispasat dus zo'n 3000 kanalen. Wanneer ik handmatig de favorieten erin zet (waar ik dan al een uur mee bezig ben) en ik zet de ontvanger uit wil het nog wel eens gebeuren dat ik opnieuw kan beginnen. Maken jullie soms eerst met Edstrong een kanalenlijst die naar jullie zin is en daarna pas in de Strong ?? Gaarne wat tips hoe het beste hier mee om te gaan . Klaas
VREESWIJK Geplaatst: 7 januari 2006 Geplaatst: 7 januari 2006 Hoe maak je zelf een lijst. stop de lijst die bij je fw zit in de decoder voer pid scan uit tot alles werkt wat niet werkt verwijder je in de decoder. exstrakt de lijst met ed en open hem in ed. pas nu de lijst aan in volgorde en stel seca irdeto nzv aan en stel het fav nr in. ga nu naar de antenne. stel hier je de blokade/500 in( de eerste 500 kanalen staan vast deze maak je vrij door 00FF te veranderen in FFFF). stel nu de start zender in dit moet een fta zijn. stel nu de motor in bv sm3uni. stel nu de taal in. nu kan je ook nog de satnr veranderen zou het niet doen want dan maak je het lastig met knippen en plakken. opslaan, emu ver.w en op het net zetten. optie twee. neem een lijst open hem met ed en klik radio zenders aan klik nu met de muis op ver.w doe dit ook bij 101 en tv. nu heb je een lege lijst. zoek naar epg voor de zenders die je wil plaatsen.(epg staat altijd onder de zenders. zoek nu de zenders uit een andere lijst en nu hoeh je alleen maar te knippen en plakken. je kan ook een lijst scannen en dan knippen en plakken. suc6 PS:De lijst waar ik aan werk is anders dan normaal . Met mijn lijst kan je na het invoeren van de zenders nog scannen. Dit is gedaan door een aanpassing in de hdl van de lijst.Hij werkt al op de 3flash maar nog niet op de 2 flach( word aan gewerkt) Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen