Ga naar inhoud

zenders wisselen binnen de EPG van enigma

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is er een mogelijkheid dat je in het EPG scherm van enigma kunt wisselen welke zenderdata je te zien krijgt? Dus wanneer ik b.v. op NED1 op de rode knop druk krijg ik de EPG te zien. Nu wil ik vanuit dat EPG scherm de EPG data voor NED2 zien zonder dat ik eerst de EPG uit hoef, moet zappen en dan weer de rode knop voor de EPG moet indrukken.

Iemand enig idee of en hoe dit mogelijk is?

Geplaatst:
Citaat:
Is er een mogelijkheid dat je in het EPG scherm van enigma kunt wisselen welke zenderdata je te zien krijgt? Dus wanneer ik b.v. op NED1 op de rode knop druk krijg ik de EPG te zien. Nu wil ik vanuit dat EPG scherm de EPG data voor NED2 zien zonder dat ik eerst de EPG uit hoef, moet zappen en dan weer de rode knop voor de EPG moet indrukken.

Iemand enig idee of en hoe dit mogelijk is?

Druk op OK.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Geplaatst:

Die begrijp ik niet. De ok knop is om in te zoomen op een programma zodat je een tekst met uitleg over het programma krijgt binnen de EPG. Ik wil de EPG van een andere zender zien dan degene die op dat moment actief is.

Geplaatst:
Citaat:
Die begrijp ik niet. De ok knop is om in te zoomen op een programma zodat je een tekst met uitleg over het programma krijgt binnen de EPG. Ik wil de EPG van een andere zender zien dan degene die op dat moment actief is.

In de externe EPG van Pli werkt het wel zo, als je op OK drukt kan je met de pijltjes toetsen door de EPG "wandelen".

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen