-Neo- Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 Is er een mogelijkheid dat je in het EPG scherm van enigma kunt wisselen welke zenderdata je te zien krijgt? Dus wanneer ik b.v. op NED1 op de rode knop druk krijg ik de EPG te zien. Nu wil ik vanuit dat EPG scherm de EPG data voor NED2 zien zonder dat ik eerst de EPG uit hoef, moet zappen en dan weer de rode knop voor de EPG moet indrukken. Iemand enig idee of en hoe dit mogelijk is?
Triax-88 Geplaatst: 8 januari 2006 Geplaatst: 8 januari 2006 Citaat: Is er een mogelijkheid dat je in het EPG scherm van enigma kunt wisselen welke zenderdata je te zien krijgt? Dus wanneer ik b.v. op NED1 op de rode knop druk krijg ik de EPG te zien. Nu wil ik vanuit dat EPG scherm de EPG data voor NED2 zien zonder dat ik eerst de EPG uit hoef, moet zappen en dan weer de rode knop voor de EPG moet indrukken. Iemand enig idee of en hoe dit mogelijk is? Druk op OK. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
-Neo- Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Geplaatst: 10 januari 2006 Die begrijp ik niet. De ok knop is om in te zoomen op een programma zodat je een tekst met uitleg over het programma krijgt binnen de EPG. Ik wil de EPG van een andere zender zien dan degene die op dat moment actief is.
Triax-88 Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Citaat: Die begrijp ik niet. De ok knop is om in te zoomen op een programma zodat je een tekst met uitleg over het programma krijgt binnen de EPG. Ik wil de EPG van een andere zender zien dan degene die op dat moment actief is. In de externe EPG van Pli werkt het wel zo, als je op OK drukt kan je met de pijltjes toetsen door de EPG "wandelen". Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
cellie Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Eerst 2x op rood drukken. Dan kun je kiezen voor channel EPG of multi EPG. Assumption is the mother of all fuckups
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen