MR_B Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 Nadat ik een 7020 voorzien had van PLI Diamond en hier draaiend getest werkte deze probleemloos, ook van te voren. Nu bij mijn broer aangekomen en de 7020 aangesloten kreeg ik geen DHCP meer, ook handmatig invullen werkte niet meer. De lamp op de router ging aan en dde lampojes in de 7020 van de netwerkaart werkte ook. Toen ik de box weer terug nam naar mij aan aansluite, werkte deze hier ook niet meer. Er was gewoon geen netwerk communicatie meer. Als ik tijdens opstart pijkltje onder indruk krijg ik wel DHCP en is de DB ook te benaderen. Ik heb een originele .nfi erop gehad en GEEN DHCP meer. Ook niet na DIAMOND opnieuw te installen. Nu heb ik er doppie op en die werkt wel, zet ik er weer diamond op dan geen connectie. Wie kan me dit verklaren? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Korsman035 Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 dat zou ik ook wel eens willen weten, ik dacht zelf dat het te maken had met het "netwerkprobleem" Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
MR_B Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Geplaatst: 10 januari 2006 Citaat: dat zou ik ook wel eens willen weten, ik dacht zelf dat het te maken had met het "netwerkprobleem" Heb je dit probleem ook gehad dan? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Korsman035 Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 ja, had ik er even bij moeten melden denk ik maar niemand kent/heeft dit probleem of de oplossing verder??? groeten, korsman035 Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
MR_B Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Geplaatst: 12 januari 2006 Citaat: ja, had ik er even bij moeten melden denk ik maar niemand kent/heeft dit probleem of de oplossing verder??? groeten, korsman035 Het kan toch niet zijn dat alleen wij twee dat probleem hebben, toch? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Korsman035 Geplaatst: 12 januari 2006 Geplaatst: 12 januari 2006 het lijkt er wel op... het is wel een heel vreemd probleem, alleen nieuwere software heeft dit probleem, als ik een wat oudere software laad dan doet alles het weer perfect. Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
MR_B Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Geplaatst: 12 januari 2006 Citaat: het lijkt er wel op... het is wel een heel vreemd probleem, alleen nieuwere software heeft dit probleem, als ik een wat oudere software laad dan doet alles het weer perfect. Werkt bij jouw wel de originele software dan, want zelfs die doet het hier ook niet! Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gast Geplaatst: 12 januari 2006 Geplaatst: 12 januari 2006 De 7020 geeft inderdaad onder DHCP niet direct een goed ip-adres, als je hem als je eerst het vinkje weghaald bij DHCP, opstart, vervolgens het vinkje plaatst en opstart, doet hij het wel
Korsman035 Geplaatst: 12 januari 2006 Geplaatst: 12 januari 2006 dat zal ik eens proberen in ieder geval bedankt voor je reactie Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+
MR_B Geplaatst: 12 januari 2006 Auteur Geplaatst: 12 januari 2006 Citaat: De 7020 geeft inderdaad onder DHCP niet direct een goed ip-adres, als je hem als je eerst het vinkje weghaald bij DHCP, opstart, vervolgens het vinkje plaatst en opstart, doet hij het wel Ik kan dit helaas niet testen op het moment, maar waarom werkt een vast IP adres dan niet? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Geplaatst: 14 januari 2006 Citaat: dat zal ik eens proberen in ieder geval bedankt voor je reactie En had je al kunnen testen? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
MR_B Geplaatst: 3 februari 2006 Auteur Geplaatst: 3 februari 2006 Citaat: dat zal ik eens proberen in ieder geval bedankt voor je reactie had je al getest? Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen