newbier Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Hoi, Ik heb hier een dreambox waarvan vermoedelijk het ir-oog kapot is. Omdat de box niet via de officiële dealer blijkt te komen. En ik niet meer weet waar hij weg komt. (factuur is weg....) Kan ik hem ook niet bij de dealer aanbieden. Ik heb geprobeerd om het zelf te doen, het ir-oog, te vervangen, maar ik durf het niet aan. Ook kan ik trouwens niet eens zien welk / of wat voor onderdeel ik moet vervangen/..... Is er überhaupt wel iemand of een bedrijf die je in zo'n geval uit de brand kan helpen? Of is er aan een compleet nieuwe printje te komen? Alvast vriendelijk bedankt. Groeten Newbier. PS eventuele bedrijven via PM.
Gast Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Informeer eens bij; *************** e-mail: stuur PM Hebben die van mij ook gerepareerd, Mini
Bigfoot Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 haal dat adres maar beter weg (kun je per PM sturen), dat is hier niet de bedoeling
Ome Merde Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 antwoorden uitsluitend via PM. ik sluit deze draad dan ook om reclame te voorkomen merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten