Gast Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Heeft iemand ervaring met TV Home? Zij bevelen een aantal ontvangers aan Samsung, Philips, Panasonic TU-DC 40RD en NOKIA. Alemaal zonder recorder. Volgens hun zeggen is de PVR 5020 NIET GESCHIKT. 1. Is dat nou echt niet mogelijk? 2. Kun je de PVR 5020 nog als recorder gebruiken als je via een andere ontvanger ontvangt, d.m.v. een scartkabel? CP
Gorefest Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Nee want de 5020 is een Satelliet ontvanger en geen Kabel ontvanger.... Neem een abbonement op Canal Digitaal zou ik zeggen, meer zenders en goedkoper en je kunt ook nog een keer de 5020 gebruiken. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Inderdaad, scheelt je kabelkosten en je kunt mooi alles in 1 kastje houden ipv allemaal losse kastjes waar de rest van je huishouden waarschijnlijk niet meer uitkomt omdat het te ingewikkeld is.
Gast Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Bedankt Da's duidelijk. Ik ga me beraden. CP
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen