Gast Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Hoi Mensen, Ben nieuw hier en heb nog niet veel verstand van de dreambox, maar ben van hydra naar pli-diamont gegaan en nu werkt mijn hd-opname functie niet meer, hij geeft de melding "unaccesable storage". Probeer ik een hd-check dan komt ie met dezelfde melding iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen? b.v.d. Ruben
Freeangel Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Hoe heb je je HD geformateerd?? Met reiferts of EXT3?? Mvg Raimo I had a dream, and now it has become reality
Roodkapke Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Vast nog met het verouderde reiserfs geformateerd. 2 oplossingen. 1 , installeer reiserfs uit de downloads en reboot je box. 2 , haal je hdd uit je box, veeg hem leeg met windows, terugplaatsen in je box en formatteren met Pli tool voor hdd. Het 2e heeft als nadeel dat je alles kwijt bent tenzij je eerst optie 1 doet en alles naar een pc sluist. De ext3 formattering heeft wat voordelen ten opzichtte van reiserfs. Bijna geen enkele nieuwe image ondersteunfd standaard nog reiserfs. Sukses, Roodkapke PLinux member
Gast Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Ga het vanavond meteen proberen! bedankt voor je hulp...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen