satmarc Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Beste satvrienden, Ik heb nu echt een heel raar probleem aan de hand : Als bezitter van een TF4000, philips DSX7072, philips DSR2210 heb ik een 80cm schotel van Triax met een multiswitch LNB met 4 uitgangen. Op alle ontvanger (dus ook de topfield) heb ik overal goed signaal ; 99% kwaliteit, 89% ontvangst. Maar ........ nu komt het ...... wanneer ik op Tuner1 de volgende zenders wil ontvangen : VH1, VH1 Classic, MTV1, MTV NL, MTVBASE etc. heb ik GEEN ontvangst, op Tuner2 wel ontvangst, en op mijn twee philipsjes ook perfecte ontvangst. Eerst dacht ik dat Tuner1 problemen had met de onvangst van verticale zenders, maar wanneer ik op andere verticale zenders afstem (die niet in de canal digitaal pakket zitten) heb ik perfecte ontvangst. Help ...... ik weet niet meer wat ik hier aan moet doen ..... iemand misschien een suggestie ? O ja ... de kabels heb ik ook al omgewisseld, maar dit geeft geen verbetering ... conclusie is dus dat schotel, lnb en kabels waarschijnlijk goed zijn .... SatMarc Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.
m.fokkinga Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Tuner 2 copiëren naar tuner 1 via Menu (Installatie) lijkt me. Meindert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen