deeejeee Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Klopt het dat bij de Enigma image de audio uit gang niet werkt ? Ik krijg alleen geluid uit de scart. Ik gebruik nu de laatste NG, in mijn Nokia 2 II. Met Neutrino werkt het wel. DM8000 ruDREAM Infinity X
Soulman Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Nee, die doet het wel. Synchroon lopen schijnt niet altijd te lukken maar ik heb hier wel Enigma met geluid gedraaid. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Slingeraap Geplaatst: 12 januari 2006 Geplaatst: 12 januari 2006 Moet goed lopen zeker met de laatste NG ,ik weet dat het op oudere images onder Enigma niet werkte
Gast Geplaatst: 18 januari 2006 Geplaatst: 18 januari 2006 Als je problemen met de ENIGMA-Image heeft kunt je mijn een eMail sturen. Ik kan het probleem in deze geval dan direct naar de auteur (gweny) sturen en vertalen. Gweny praat helaas geen Nederlands, allen Duits of Engels. Maar ik bied aan, vragen in het officiële Duitse support-forum verder te sturen en de antwoorden dan naar Nederlands vertaald terug te sturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen