Dream1975 Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Ik gebruik sinds jaar en dag cardserver met newcamd voor mijn Canal digitaal kaart, intern sharen en Mary. Nu is er bijvoorbeeld ook newcardserver en diverse andere emu's. Ik vraag me af of dit nog de beste combinatie is (zeker omdat het sharen nog wel eens de verbinding verliest en zich dan niet vanzelf herstelt). Wat kan ik het beste als server en als cliënt gebruiken (ik weet dat het heel persoonlijk is, maar het gaat mij om algemeen kunnen openen met kaart en Mary en goed intern kunnen delen) en waarom? Alvast bedankt
cellie Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Ik ben zelf overgestapt van newcamd en cardserver via camd3 naar newCS/MGcamd. Veel minder netwerkverkeer (zeker als je spidert) en practisch nooit uitval. Het maakt niet uit welk kaartje in welk slot zit. Je kunt je newcamd.conf shareinstellingen blijven gebruiken. Maar probeer het gewoon eens en overtuig jezelf. Assumption is the mother of all fuckups
Dream1975 Geplaatst: 11 januari 2006 Auteur Geplaatst: 11 januari 2006 En ik lees veel over GBOX. Wat is daar zo "geweldig" aan behalve dat hij NDS kaartjes kan lezen (deze heb ik toch niet).
cellie Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Niet veel behalve dat hij NP is. (Non Public) En iedereen wil GBOX gebruiken omdat hij NP is. Ik heb er een paar geprobeerd, maar ben niet zo kapot van GBOX. T.o.v. de meeste emu's heeft hij erg weinig meerwaarde. Gehypt. De laatste paar versies van GBOX weet ik niet veel van, maar de eerdere versies hadden per versienummer een ander CS protocol. De makers willen hem blijkbaar echt niet in het publieke domein hebben. NewCS/MGcamd lust ook NDS, en bovendien de meest gangbare smartcards. Assumption is the mother of all fuckups
Gast Geplaatst: 11 januari 2006 Geplaatst: 11 januari 2006 Hahaha, ja NP, als je ff googled heb je hem na wat zoekwerk zo gevonden. Meer hype dan meerwaarde idd. Voor meer info en vergelijkingen over wat alle EMU's kunnen klik hier voor een overzicht bij onze vrienden van DreamboxWorld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen