sevensheaven Geplaatst: 13 januari 2006 Geplaatst: 13 januari 2006 Ik wil graag de firmware van de ene xtreme in de andere zetten via de serieele poort.Ik had er ergens over gelezen hier,maar kan het niet meer terug vinden(heb al div zoek opdrachten gedaan) Ik heb namelijk div nieuwe firmware geupdate,maar elke versie vraagt om een pincode en blijft op keyupdate staan,kortom ze werken niet.Nu heb ik in mijn eigen xtreme een werkende versie,dus wil proberen om deze seriel over te zetten. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
Gast Geplaatst: 13 januari 2006 Geplaatst: 13 januari 2006 Host to slave: verbind beide ontvangers dmv nulmodum kabel. Zet de host (is goede Xtreme) aan en de slave uit. Druk dan bij de host 3x op channel up en daarna mute op de afstandsbediening. Na enkele seconden ziet u Host in het display. Zet nu de slave aan en het overzetten begint. De slave geeft aan wanneer het overzetten klaar is. De ucas sw word niet overgezet. De originele software gaat beter dan een emu. Mvg, IJsmeester
milili Geplaatst: 13 januari 2006 Geplaatst: 13 januari 2006 pincode ligt aan de reciever is dit niet 0000 en dit is uit tezetten in het systeem menu! succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
sevensheaven Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Geplaatst: 13 januari 2006 Bedankt satters voor de snelle reactie.Ik ga het even proberen. De pincode heeft btw 6 cijfers en is niet 6x nul en ook niet 463330 wat ik ook ergens gelezen heb. Ik heb de nieuwste firmware van ant maar met geen mogenlijkheid gaan de taqs werken... U hoort van mij of het gelukt is. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
sevensheaven Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Geplaatst: 13 januari 2006 ff geprobeert,maar bleek 3x exit op de host en dan mute op de ab te zijn.... grappig als je probeert tien x er het gaat niet .dan probeer je toch stiekum wat anders haha.. Maar goed hij is nu aan het up/downloaden van de ene naar de andere....Ik ben benieuwd of het gaat werken.. U hoort van mij. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
sevensheaven Geplaatst: 14 januari 2006 Auteur Geplaatst: 14 januari 2006 Nou alles is over gezet en werkt weer als een tierelier.. Bedankt mensen voor jullie hulp. MvG stef Dreambox 800HD,500HD,500S triax 80cm Rotor
rudolfdebeer Geplaatst: 14 januari 2006 Geplaatst: 14 januari 2006 Pincode gisteren gerest naar 4 cijfers en weer op 0000 met rood groen geel blauw knoppen. Komt vaker voor dat ik firms van Ant en Richard niet aan het lopen krijg. Ben er nog niet achter waarom op mijn @sat deze niet lopen. Soms helpt wat redesign met radiac tools. @sat kan b.v. geen z-code firms aan moet je eerst uitpakken. Dan kup230 in supervisor mode met 1234 Overigens zijn er proggies om goede BL´s en firms uit te lezen naar je HD en her te gebruiken of te back-uppen uit voorzorg. Google/zoek maar eens goed. De nulmodem methode heeft risicos dat eerst de goede host met de foute slave overschreven wordt. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen