Gast Geplaatst: 13 januari 2006 Geplaatst: 13 januari 2006 Wie kan helpen ?,heb een relook 400s toen ik hem aankocht stond er ronaldd laatste versie op,ik wou er de laatste versie op plaatsen maar !! ,gelijk bij welke image krijg ik volgend probleem. Ik start de satreceiver vb op met de rudbox laatste versie,stel alles in ,laat sat kanalen scannen. nadien sluit ik hem af ,zegt saving database en gaat nu off. wanneer ik hem aanleg komt er start op en dit blijft zo ,ik moet het toestel dan af en aan leggen met de powerknop achteraan. Resultaat .geeft na het aanleggen op mijn tv scherm the format of stored database is different from the current programs database stored unknown required 1.10 geeft dan 1 reset database (dan ben ik alles kwijt van instellingen ) 2 go in to pc editor (komt op mijn tv scherm pc editor maar kan verder niets doen) en dit gaat zo door ,alles weer ingesteld en dan weer alles kwijt. Wie o wie kan helpen. Ik heb reeds een usb all boot erovergezet om alles weg te doen en dan alles er terug op .en geen geluk. Het enige verschil dat ik zie als ik de gegevens opvraag van mijn 400s je hebt volgende lijnen. micom bootv linux programv DBVersie 1.9 welnu dit zijn de instellingen die erop stonden toen ik hem gekocht had en bij de lijn DBVersie staat nu 1.10. ik heb nochtans niets gewijzigd van firmware ,maar dit is het zelfde probleem (1.10) reeds doorgegeven wat bedoelt men met die DBversie hoe krijg ik het weer op 1.9 . Waar vind ik het op het net. Thanx
tonslag Geplaatst: 14 januari 2006 Geplaatst: 14 januari 2006 Er zijn 2 dingen die je kunt doen. 1 een oude versie van de DGS software installeren. Een versie met DB 1.9 of terwijl de DGS software 1.19 2 Of je installeerd de nieuwste software van DGS met DB 1.10 of terwijl de DGS software 1.20. In het eerste geval kun je over de bestaande software de software van ronaldd heenzetten. In het tweede gevan kun je bijvoorbeeld de rudbox software er overheen zetten. Altijd in de gaten houden met welke database de alternatieve software werkt. Ton Wavefrontier, 4x quat LNB, multiswitch 17in/8uit DM7025, DM7020, DM5620,DM600PVR, DM500, DM800HD
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Geplaatst: 14 januari 2006 het beste is van de zaak schoon te maken met een all_noboot firmware. Je hebt blijkbaar niet goed uw update gedaan mer Rudbox. Dus best de officieele 1.19 erop en dan update naar 1.2 en dan de Rudbox. Ik heb voorlopig geen recente all_noboot kunnen vinden, noch DGS noch Denktenk hebben mij dit kunnen geven.
bash! Geplaatst: 14 januari 2006 Geplaatst: 14 januari 2006 Wat ook kan: Log in via telnet en geef het commando: killall choice De box start dan ineens door. Doe dit een aantal keren en spontaan gaat het wel goed. Gr BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen