Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn goldprogrammer is aangesloten op 12v en nu als ik hem aan doe gaat het ledje rood branden. Wat doe ik verkeerd?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

bedankt, maar als ik iets op de goldkaart wil programmeren geeft het programma gold140 deze error "Invalid fuses on Card! Check card type setting or indentify card"<BR>Terwijl ik al wel indentify heb je gedaan en dan geeft ie als kaart type RB7. Na deze error geeft ie dit ook nog aan: "Warning!, the power up fuse is set. This will often cause a check card message". Als power up op disabled zet geef ie nog de eerste fout melding. Hoe kan ik dit veranderen zodat ik kan programmeren?<P>------------------<BR>

Geplaatst:

ik heb deze probleem ook kan nergens oplossing vinden!!!<P>------------------<BR>

Geplaatst:

indentify hoef je niet aan te klikken dat doet het program van zelf voor de rest blijf ik bij rc= goldkaart,xt=kaart met kristallen verder alles disabled bij eeprom en bij pics moet je alleen protection enabled aanvinken mijn ervaring is voor je op prog bij pics drukt eerst de juiste instellingen te kontroleren zoals hier heb beschreven omdat ik wel eens heb gemerkt dat er andere settings stonden na de hexs te hebben geladen en ik ook errors kreeg veel succes<P>------------------<BR>

Geplaatst:

Ik moest de programmer terug sturen. Ze zouden er naar kijken. Het is dus afwachten.<P>------------------<BR>

• 4 maanden later...
Geplaatst:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by absolutebeginner:<BR><B>Ik moest de programmer terug sturen. Ze zouden er naar kijken. Het is dus afwachten.<P></B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Ik heb hetzelfde probleem, ben erg benieuwd of de programmer bij jou echt kapot was.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb het zelfde probleem gehad bij mij kwam ook nog de melding dat hij de loader niet kon laden . Ik moest hem terugsturen en heb inmiddels een nieuwe die perfect werkt.

• 4 maanden later...
Geplaatst:

Hier nog iemand met hetzelfde probleem terwij ik dit vroeger nooit heb gehad. Ik vermoed het iets te maken heeft met de Duckfiles die ik ben gaan gebruiken want eerder had ik nergens last van. Ik ben deze files gaan gebruiken omdat andere ervoor zorgende dat het beeld na 1 minuut uitviel...

Geplaatst:

dit probleem kende ik ook.<BR>Invalid fuses<P>er zit een soort schakelaar in de reader, waar je kaart tegenaandrukt.<BR>met de ingang van de kaart naar je toe zit die rechts van boven te zien (soort pennetje)<BR>dit ding word niet goed ingedrukt, en dat is het probleem.

Geplaatst:

ik heb deze problemen ook gehad de oplossing is het voltage aanpassen probeer maar eens een adapter van 9 volt en het probleem is over

Geplaatst:

Probeer de kaart eens "leeg" te programmeren en daarna met de files, probeer anders eens op een lager snelheid (bv 9600 i.p.v. 38400). In het "gold" menu zit onder (edit) ook "burst Code Protection" moet je deze eens proberen, heeft mij al enkele keren geholpen.<P>SDuck

Geplaatst:

ik heb ieders reply hier aandachtig doorgelezen maar in mijn goldprogger zie ik geen pennetjes... Ik prog op een lage snelheid (9600) en burst code protection heb ik al een nacht lang geprobeerd. Mijn kaart is nu kennelijk leeg maar de cold fuses blijven langskomen als ik probeer te programmeren. Heeft iedereen hier ook als laatste de duckfiles geprogt? ze waren wel OK maar daar zit een code ofzo in...<P>Nog meer Tips? Of is mijn goldkaart RIP?<P>Groeten!

Geplaatst:

Toch een vraagje? Kaart juist ingestoken?<BR>Chip aan onderzijde! Alles disabled en altijd op XT. Het kan bijna niet eenvoudiger.<BR>Veel succes.

Geplaatst:

Ik krijg ook soms van die berichten op het beeld, maar ik heb het de ene keer wel en de andere keer niet. Waar het misschien aan kan liggen is een beetje sluiting in de draad, verder zou je eens kunnnen proberen om op een iets lagere spanning (net onder 12V) te proggen.<P>Groet The Wolf

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.