Ga naar inhoud

SKY UK geen update via Newcs?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Klopt het dat met de combinatie Mgcamd+Newcs114 geen update van de Sky Uk kaart plaatsvindt?

Een nachtje ch4 gaf geen enkele entitlement update.

Eenzelfde nachtje met Newcamd-Betad gaf wel updates.

Geplaatst:

Hmmmm ik heb in een paar maanden tijd 1x een update gemist van Five. Maar daar kijk ik ook te weinig naar.

Misschien een config foutje? Je user niet op au staan?

Assumption is the mother of all fuckups

Geplaatst:

Ik gebruik de default configuratie uit de Gemini blue panel download, met als enige aanpassing het enabelen van Radegast server. Zo te zien staat alles "aan" wat een au mogelijk zou moeten maken.

Geplaatst:

Sorry, ik had natuurlijk gelijk het voorbeeld moeten geven.

In newcs.xml:

Code:
 		<user>			<name>dummy</name>			<password>dummy</password>			<au>on</au>			<allow>lower</allow>	<!--Use this just when you want give free just some readers to your Users -->			<allow>upper</allow>	<!--Use this just when you want give free just some readers to your Users --> 

De <au>on</au> is het stuk waar het om gaat. Maar zoals gezegd, ik heb toch 1 update gemist van Five een paar weken terug.

De DB een 2 uur op Five zetten loste toen het probleem op. (Met dank aan mr_rolin) Plop, weer beeld.

-EDIT-

En natuurlijk mg_cfg niet vergeten.

Code:
 # AU#    00 is ignored (default)#    01 enable AU#    02 AU AutoA: { 01 } 

Assumption is the mother of all fuckups

Geplaatst:

Yep, die staat aan.'t is op zich geen probleem natuurlijk, ik ben al blij dat ik met newcs de entitlements wel kan uitlezen (bij newcamd blijf ik een leeg scherm houden) zodat ik kan zien hoeveel tijd er nog rest. Ik neem aan dat de updates 7*24 uitgezonden worden, dus ergens moet er iets toch niet helemaal lekker zitten en het duurt nog een paar weken voordat ik kan zien of het met m'n CD kaartje wel werkt.

Edit: A: { 01 } staat ook goed.

Geplaatst:

Je bent niet helemaal volledig met je newcs.xml, maar als de users allemaal connecten via radegast, dan kun je de AU wel op "on" zetten, maar dan krijg je geen updates. Radegast geeft namelijk nooit updates.

Die AU is alleen voor newcamd clients, en dan krijg je wel de updates binnen.

Geplaatst:

Radegast is alleen voor m'n Humax.

Mgcamd connect gewoon als newcamd client.

Geplaatst:
Citaat:
Radegast is alleen voor m'n Humax.
Mgcamd connect gewoon als newcamd client.

Dan moet het mogelijk zijn de updates te krijgen, mits de configs goed. Dit geldt dan voor de newcs.xml op de server, mg_cfg en de newcamd.conf. op je Dreambox.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen