Gast Geplaatst: 18 januari 2006 Geplaatst: 18 januari 2006 Heb een probleem met bestand om de firware te vernieuwen. Wil nu er een nieuwe firmware inzetten maar het programma vraagt achter een hex. of Bin bestand. Ik beschik enkel over een AUC bestand. Is het mogelijk om een AUC bestand om te zetten naar een HEX of BIN bestand.
Gast Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 Volgens mij verkoopt Schwaiger soms een ander model onder hetzelfde nummer (in ieder geval een ander kastje). Heb je al gekeken op ftp://ftp.schwaiger.de/Receiver/DSR5002CI/ ? Ik neem aan van wel... er van uitgaand dat je inderdaad die receiver hebt.
Gast Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 Hallo Zak, Ik heb reeds op die bewuste site gekeken en alles afgehaald wat nodig. Ik heb wel degelijk een receiver van Schwaiger type DSR 5002. Ik heb trouwens ook de seriele kabel gemaakt, en hij doet het perfect. (getest met versie "V110 20050907". Alleen wil ik er nu een verbeterde versie opzetten. Het punt is dat ik deze gevonden heb, maar dit is een AUC bestand, en dat aanvaart hij niet,enkel een dnl bestand veronderstel ik. Ik veronderstel dat er wel een nieuwere firmware bestaat waardoor de mogelijkheid bestaat meer zenders te kunnen openen. Kan je me helpen aan de laatste nieuwe versie, die ik dan ook kan downloaden in mijn receiver en me melden of ik het juiste programma daarvoor gebruik. Dank bij voorbaat, Sportfreak
Gast Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 hallo, ben er nu achter gekomen dat het geen Coship cloon is omdat de firmware extentie geen bin file is maar een dnl bestand. kan me iemand nuttige info bezorgen waar ik een dnl bestand zou kunnen vinden. dit staat in mijn menu bij informatie: date: 7/sept/2005 software version: SCH-5200CI firmware: V1.1.0-16A9SN (dit is een dnl bestand) Ook volgende ontdekt in installatie menu 1) Channel: Data sender (STB->PC) 2) " " receiver (STB<-STB) 3) " " sender (STB->STB) 4) " " receiver (PC<-STB) 5) Software sender (STB->STB) 6) " receiver (STB<-STB) Wie wil er mij uit mijn uitzichtloze situatie helpen.
Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Satvrienden, Is er hier dan niemand met een Schwaiger DSr 5002 die mij kan helpen aan info? sportfreak
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen