Ga naar inhoud


zoek layout Goldprogrammer


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 65
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Perfekt Xinetic !!<P>Hierbij trek ik de 'reclameaktie' terug. Ik had al een vaag vermoeden dat het niet zo was. <P>Als ik je oude postings teruglees kom ik geen reclame uitingen tegen....<P>Volgende week ga ik hem gelijk bouwen, als het is gelukt post ik het resultaat hier wel..<P>Hartelijk dank....<BR>

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mensen, als je de print maakt wees dan niet kinderachtig en laat Xinetic zijn naam er opstaan !! Hij heeft dat zeker verdiend.<P><p>[This message has been edited by Joh@n (edited 24-01-2001).]

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem gezien, ziet er weer wat gelikter uit.<P>Heb inmiddels de print gebouwd, pic geprogged (geeft netjes firmware 6.3 aan), alleen een kaart kan ik nog niet programmeren, hij ziet hem nog niet.<P>Op het bord zelf kan ik alleen de eprom programmeren.<P>Zal wel ergens een een foute soldering hebben of zo.<P>Ik maak in ieder geval die nieuwe print van je, kijken of dat beter werkt...<P>Ik laat het vervolg wel weten.

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar vraag je me wat, bedoel of ik de firmware op de PIC goed heb geprogged of bedoel je de PIC van de kaart zelf. Deze kaart is al eens geprogged.<P>Ik heb op dit moment geen programmer meer voor handen (ik had de PIC/firmware met een andere goldprogger geprogrammeerd). Dus ik weet niet meer hoe de fuses stonden. Ik was al blij dat de software firmware aangaf...<P>Op dit moment loop ik alle lijnen op het bord na (na boren waren de eilandjes niet zo denderend groot - kan dit misschien nog worden veranderd ? Iets dikkere rondjes), ik heb inmiddels ook het nieuwe bordje geetst. Dus ik zie nog wel wat de uitkomst is. Anders prog ik de PIC nog wel eens. Het zal lukken !!<P>Is er trouwens iemand anders op dit board nog bezig geweest om deze print te maken ? En met welk resultaat. Ik ben toch niet de enigste !?<P>Een lang verhaal maar wordt vervolgd.....

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben bezig om de boel bij elkaar te zoeken,valt hier niet mee, alleen om een printplaatje te maken ken nergens geen estmiddel krijgen is te weinig vraag naar zeggen ze.<BR>En dan de onderdelen bv de cardreader nergens aan te komen.<BR>Maar ik geef de hoop niet op en blijf dus zoeken..<BR>Iemand misschien een adresje op het web van een electronicaboer.....<P>Thanxx....Billy<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het nieuwe ontwerp gebouwd<BR>maar krijg geen verbinding met de pc.<BR>de fout melding die het programma fx geeft is<P>READ ERROR READ TIME OUT<BR>PROGRAMMER NOT FOUND<P>de kabel die ik gebruik is zeker een 1 : 1<BR>en de com poort is ook goed ingesteld<P>weet iemand welke key64 file ik moet gebruiken om in de pic processor te proggen die op het board zit.<BR>of moet ik ze alle bij gebruiken ?<BR>zo ja hoe<P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als eerste voor billy<P><A HREF="http://www.***geen-reclame***" TARGET=_blank>http://www.***geen-reclame***</A><BR><A HREF="http://www.***geen-reclame***.nl" TARGET=_blank>http://www.***geen-reclame***.nl</A><P>Dit zijn postorder bedrijven voor onderdelen.<P>Als tweede voor digit<P>Je moet de PIC programmeren op een andere programmer, anders werkt je gebouwde ontwerp niet. Op de PIC wordt de firmware geprogrammeerd, zonder deze firmware wordt je programmerer niet herkend (en is niet werkende)..<P>In principe gebruik je gewoon de project file als je met een ander goldprogrammer gaat programmeren anders gebruik je de HEX file.<P>Succes....<P>

Topfield PVR 4000 + Xcam + SG2100 rotor + 105cm Dish + MTI Blueline 0.3 LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Joh@n voor je reactie<P>de pic processor had ik geprogged op een andere programmer.<P>maar ik heb de fout al gevonden<BR>de 9 polige serieele print connector die ik gebruikte<BR>heeft een andere pin volgorde alles zat gespiegeld 1 zat op 5, 2 op 4 enz.<BR>of er is iets fout met het print ontwerp<P>what ever met een paar draadjes leggen naar de juiste aansluitingen en het probleem was verholpen<P>ik heb wel nog een ander iets opgemerkt en dat is dat ik op de + van condensator c11 gewoon de aangeboden voedings spanning krijg<BR>inplaats van de 13,5 volt die ze in de omschijving vermelden ik heb alle aansluitingen en componenten gecontroleerd<BR>er zit niets verkeerd <BR>op pin 12 van ic1 zie ik een oscilatie signaal en op pin 16 staat gewoon de aangeboden voedings spanning zie hier geen schakel pulsen<BR>klopt dit? <P><BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...