Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb nu een humax 5400 en ben er wel tevreden over, maar heb tijdelijke even een db7000 te leen.

Een functie die is super vind is het streamen naar mijn pc. Is dit ook mogelijk met een 500 ?? en kan deze met een motor overweg ??

Heb gezocht maar kan het niet vinden, alvast bedankt voor het antwoord.

Dreambox DM500HD OpenPli, Viosiosat G4

Geplaatst:

Streamen geen probleem, rotor is een ander verhaal.. de ene rotor wel de ander niet.. misschien dat de personen met rotors en dm500 zich kunnen melden met rotor merk zodat we weten welke wel werken en welken niet, met mijn BigSat HH100-120 werkt het in ieder geval niet.

Er zijn ook andere truckjes zoals een betere/zwaardere voeding kopen voor je dm500 (ik heb ernaast nog een 7020 dus niet getest) maar hier was ooit een topic over hier op de forum.. of wat ik ook van iemand vaag mee kreeg is een apparaatje waarmee je je rotor kunt besturen zonder decoder/dreambox alleen weet niet hoe zoiets heet misschien weet iemand anders dat..?

Geplaatst:

Ik heb een DB550S en geen probleem om mijn rotor (Moteck SG-2100-A) te laten bewegen.

Dreambox 800 HD SE met openPli 2.0,

Dreambox 500S (Gemini 4.40), Inverto Single LNB van 0,2 dB, Triax TD88cm schotel, Moteck SG-2100-A, ontvangst van Amos, Sirius, Digiturk, Hotbird, Astra1,2 en 3 etc.

Geplaatst:

als de kabel naar schotel niet te lang is lukt het .

Mijn 500s staat te ver en met mijn voeding van mijn draagbare dvdspeler

gaat het prima en die is 1.5 ampere standaard van de 500s is 1 ampere

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen