Ga naar inhoud

Afstandsbediening DM500 ineens als die van DM7000?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Was bezig met Samba mount van DM500 naar m'n DM7000 om vanaf DM500 op te kunnen op harddisk van DM7000. Dit heeft er denk ik trouwens niks mee te maken, maar toen kwam ik erachter.

Mijn afstandsbediening van m'n DM500 werkt ineens als die van de DM7000! Rechts en links werken nu als zap omhoog en omlaag ipv volume harder en zachter. Exit is Help geworden (heb nu geen exit meer, erg lastig!) en nog meer veranderingen. Behalve de cijfer toetsen zijn alle toetsen niet meer die als welke ze waren.

Wat is dit? Wat heb ik fout gedaan? Heeft iemand dit ooit ook gehad??

Graag reacties!!

Geplaatst:

Oh ja, ik heb er zo'n zwarte afstandsbediening bij. Niet het nieuwste model (die erg sterk lijkt op eem DM7000 AB), maar eentje die bij m'n DM500 met Alps tuner hoort. Volgens mij is het het tweede model AB van de DM500.

Ik heb nog niet het image opnieuw geinstalleerd, maar ik weet niet of dit het zal verhelpen. Indien niet, heb ik een probleem, dan lukt het niet meer de DM500 weer goed in te stellen.

Vind het een erg vaag probleem. Wie helpt me?

Geplaatst:

Een hele tijd geleden heb ik dit ook eens gehad. Ik heb nog zo'n erg klein afstandsbedieninkje bij m'n dm500. Ik zou niet meer weten waarom dat was gebeurd. Ik heb er toen naar gezocht, maar dat bleek langer werk dan gewoon even opnieuw te flashen. Met een vers image werkt het gewoon weer normaal.

DM8000SSSC | Popcorn Hour C-200 | Synology DS1512+ | Visiosat BigSat: 28-23-19-13-9-5-1w-5w | Panasonic TH-46PZ85

Control4 Home Automation

Geplaatst:

Kijk even onder remove software,waarschijnlijk heb je de remote control DM7000,

gedownload,deze even verwijderen,en dreambox herstarten!!

groetjes boekkie

Dreambox  Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd.

Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed

Geplaatst:

Thanx broekkie, dat was het inderdaad... Vaag, kan me niet herinneren dit gedownload te hebben en al helemaal niet gister... maar het werkt weer als normaal, gelukkig...!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen