Ga naar inhoud

idee voor image's: blauwe knop timer 1 minuut

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik zo s avond's door de diverse EPG's heen kijk wil ik nog wel eens de blauwe knop gebruiken zodat de dreambox automatisch omschakelt als het programma begint.

Als ik daarmee bezig en de blauwe knop bij meerdere programma's en zenders gebruik, weet ik vaak niet meer welke tijden ik al gebruikt heb en krijg dan een mededeling met zoiets als "overlappende tijden..." Als b.v. het ene programma duurt van 8:00 tot 9:30 en het andere begint om 9:25. De opmerking is op zich heel correct. Dan moet ik terug naar de timer, de eindtijd van de vorige wijzigen en pas dan kan ik de andere erin zetten. Dus wat ik nu steeds doe is : als ik de blauwe knop in EPG gebruik dan stel ik de duur altijd in op 1 minuut zodat zich de tijden niet snel zullen overlappen. En zo springt hij toch op het juiste moment op de andere zender.

Vraag aan de image writers (of andere die het weten) :

Kan de duur niet standaard naar 1 minuut bij gebruik van blauwe knop, bij het gebruik van de opnemen knop (groen) gebruik dan de gehele tijd zoals in EPG is aangegeven.

ideetje? of ben ik de enigste die dit lastig vind?

Geplaatst:

ik vond het ook lastig, maar zet hem zelf altijd terug zodat hij maar 5 minuten loopt, 1 minuut kan inderdaad ook en het zou mooi zijn als dat de default was inderdaad.

domme vragen bestaan niet, domme mensen wel.
Geplaatst:

Precies het probleem wat ik ook vaak heb ja.

Wat ook zou fijn zou zijn is als je alleen een melding zou krijgen, maar dat ie niet overschakelt. Nu schakelt ie toch vaak op precies het verkeerde moment over naar het andere net (wat dan vaak nog reclame is!)

Toine

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen