Gast Geplaatst: 21 januari 2006 Geplaatst: 21 januari 2006 Weet iemand of er ook emu software is voor de Stream BM 8300 Station 2 Het is een ontvanger uit de KAON fabriek, met H/W versie 12,C0,A5 Model BM-8300 STA2 Er zit alleen maar een card reader in, maar ik kan ook nergens info vinden waar deze voor is WaferJo
Gast Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Heb deze software ook getest. Hij is bedoeld voor de stream receivers met h/w/ 12.CO.A5. Maar loopt ook op de kaon ksc570 12.C1.A5, (je bent wel de CI kwijt). Taq., Cabo, werken prima ( wel de emu keys veranderen). Af en toe loopt het beeld vast op hispasat, na zappen is dit ook opgelost. is er ook firmware voor de 12.C1.A5 (geen stream versie), die je bootloader NIET veranderd. En waar tps, taq., cabo stabiel op lopen. indien ja,geef dan aub een cryptrische woordspelling waar u hem vandaan hebt.
Gast Geplaatst: 22 januari 2006 Geplaatst: 22 januari 2006 Ik heb inmiddels firmware "onder de grond" gevonden. Deze is van 05-01-2006 en werkt prima op de zenders waar jij het over had. Ok de kaartlezer werkt goed met de NL kaart. verder kan ik hier geen info geven. WaferJo.
rudolfdebeer Geplaatst: 23 januari 2006 Geplaatst: 23 januari 2006 Voor alle kaon-kloontjes geldt dat de hardware versies overeen moeten komen. Maar ook dat hoeft niet altijd. 12.01.a5 en 12.01.a1 schijnen uitwisselbaar te zijn b.v., teminste op mijn 12.01.a5, omgekeerd weet ik dit dus niet. Nare meldingen bij upload met KUP 230 in engineermode kun je dus negeren op eigen risico. Je kaartlezer, heb geen idee of UCAS of ander soort embedded cam moet compatible firm los daarvan hebben. Mijn @sat had dus een UCAS met zo´n MM. Die hebben we dus een paar keer gemod. BIj emu-firm en geen abo moet je er eigenlijks niks mee. Er waren mensen die maakten van die MM een MR (meest tragische wat je kon doen, altijd conflict met een emu). Heb je een SECA of Irdeto embedded dan is tie leuk voor een abbootje van Canal+ of zo. Embeddded Conax of Via-access is voor de zonderling. Rudolf Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen