peter-nmgn Geplaatst: 21 januari 2006 Geplaatst: 21 januari 2006 Hey, na het plaatsen van de laatste joske draaibaar zenderlijst draaid de motor niet meer naar de astra 28!! zit het probleem in gemini of joske?? word toch tijd voor een effectieve oplossing!! Groetjes van Peter ps. hoe los ik het voor dit moment op?? Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Ome Merde Geplaatst: 21 januari 2006 Geplaatst: 21 januari 2006 sat op 28,2° oost handmatig toevoegen, saven en draaien maar ... merDe deze ruimte is te huur
Avalon Geplaatst: 21 januari 2006 Geplaatst: 21 januari 2006 Ik heb het ook probleem ook gehad met de laatste gemini-image. Even de settings er opnieuw in zetten.. 1 eerst enkele lnb configuratie dan opslaan. 2 box restarten 3 dan Configuratie motor opslaan 4 GotooX aanvinken waarden ingeven bij moteck 70mha gebruiken opslaan 5 en da pas de Settings van joske erin zetten en zo zou het moeten werken (althans bij mij) Mazlzlz Avalon
Gast Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Is het je opgevallen dat de joske draaibaar settings astra2 op 28.4 heeft staan terwijl je dreambox settings 28.2 aangeven.. of komt dat door eurobird? anyway bij mij werkte alles behalve astra2 met joske draaien idd handmatig moeten oplossen.
Decman Geplaatst: 31 januari 2006 Geplaatst: 31 januari 2006 Klopt, Astra 2 = 28.2 Gr Oost, en Eurobird 1 = 28.5 Gr Oost. Zie ook lyngsat Astra 2 http://www.lyngsat.com/astra2a.html lyngsat Eurobird 1 http://www.lyngsat.com/eb1.html Zelf gebruik ik geen settings van Joske, maar maak in ieder geval een satellites.xml (zie bijlage) daar heb ik astra2 gescheiden van de eurobird en werkt wel fijn vind ik. Gr Decman 1078808-satellites.zip Dreambox DM7000S, Echostar 2200 2CI, Skystar 2. Schotels: Triax 88 CM + DiSEqC Stab HH100 Rotor, Fixed Triax 66 CM.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen