fvandewouwer Geplaatst: 23 januari 2006 Geplaatst: 23 januari 2006 had enige dagen terug aangekaart dat de nieuwe software prima werkt ook zonder factory reset echter ik had het probleem dat de epg geen of weinig info aangaf. Volgens sommige " een weekend kwaal " echter gisteren avond ( nog steeds geen epg tja homeshopping stond er, meer niet ) ben ik heel toevallig bij mediahighway epg de home transp gaan wijzigen ( astra 12515/H/22000 ) en sinds deze wijziging heb ik epg voor 3 dagen volledig in detail. Misschien helpt dit berichtje voor sommigen groetjes echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb triax 78 module canal digital met NL kaart ( groen ) module Canal Digital met TVV
DeBeek Geplaatst: 23 januari 2006 Geplaatst: 23 januari 2006 Citaat: ben ik heel toevallig bij mediahighway epg de home transp gaan wijzigen ( astra 12515/H/22000 ) Dit is de normale instelling voor de Mediahighway, waar stond deze eerst op ?? Maar wacht maar even af tot zondag, dan is het weer alleen now/next.
fvandewouwer Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Geplaatst: 23 januari 2006 stond op 11895 snap hier dus geen bal meer van jammer dacht dat t opgelost was echostar pvr 5020 / maxtor 6l08opo 80 gb triax 78 module canal digital met NL kaart ( groen ) module Canal Digital met TVV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen