Ga naar inhoud

programma-naam bij opname allemaal dezelfde naam

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

In de nieuwste software kan (moet!) je de naam van een programma opgeven. Heel handig, zeker bij dagelijkse of wekelijkse opnamen. Echter, het had mij beter geleken dat als je niets invult dat de uitgezonden programma-naam wordt genomen (en dan het liefst ongeveer op de helft van de opname). Nu heten opeens al mijn ad-hoc opnames van hetzelfde kanaal hetzelfde. Is dit nu een verbetering, of mis ik een bepaalde logica?

Geplaatst:

Als je hem programmeerd via de Mediahighway epg staat de goedenaam er meteen bij

Je kan dan via je timer menu de tijden wijzigen en/of kiezen voor meerdere dagen

opname met de goede naam eraan vast.

Als je een timer zelf programmeerd staat alleen de zender naam er.

Tja of het beter of handiger is ?? gebruik hier altijd de EPG (behalve op zondag) en pas de tijden wat aan.

Geplaatst:

Dat is helemaal waar. Maar de EPG gaat hooguit twee dagen vooruit (of zelfs maar één dag). Als ik wat langer van huis ben en meerdere programma's wil programeren moet ik er nu zelf een naam bij invoeren. Er wordt geen gebruik meer gemaakt dat de naam ook automatisch gegenereerd kan worden. Persoonlijk vind ik het jammer...

• 1 maand later...
Geplaatst:

Graag de volgende keer de onderwerp keuze wat uitgebreider maken.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen