Gast Geplaatst: 24 januari 2006 Geplaatst: 24 januari 2006 Ik heb problemen met de nederlandse kanalen. Na 3-4 minuten valt het beeld weg en verschijnt er een balk dat de zender gecodeerd is. Dan uitzetten en weer aan en beeld is terug. Ik gebruik de laatste versie van Josje, HOT6.5c NL. Welke PMC tabel kan ik het beste gebruiken voor de nederlandse seca2 kaart? Ik heb er een van december 2005 ingezet. Graag jullie hulp.
guykers Geplaatst: 24 januari 2006 Geplaatst: 24 januari 2006 Daar je een seca kaart hebt, betekend dat je ook een module gebruikt. Welke module? Waar staat bij je config je caid preselect op? Als je alleen de module gebruikt met de seca kaart erin, probeer eens het andere slot. (onder is meestal beter ivm warmte ontwikkeling) Ga ervanuit dat je humi genoeg verse lucht krijg. bij je config je caid preselect: zet deze eens op cas1 Makkelijke dingen, voordat je met Software gaat stoeien. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Frequentator Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Heb dit probleem ook met Race world TV. 10-15 sec beeld daarna niets meer. Dreambox 8000HD PVR + TVV met schotel 80cm via diseqc
diana1 Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Citaat: Heb dit probleem ook met Race world TV. 10-15 sec beeld daarna niets meer. Hoi. Zoals Guykers zeg,welke module? Want ik heb een matrix reloade met seca2 kaart en zonder problemen. Mijn config. card+emu. PS.De laatste hot is hot 6.5h. Groetjes.
Frequentator Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Heb een xcam, maar als ik deze eruit trek blijft beeld op zwart. Config ook card + emu, toh 6.5h en laatste key's Dreambox 8000HD PVR + TVV met schotel 80cm via diseqc
diana1 Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Citaat: Heb een xcam, maar als ik deze eruit trek blijft beeld op zwart. Config ook card + emu, toh 6.5h en laatste key's Wat blijft op zwart?? Groetjes.
Steve Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 de org kaart van can plus werkt niet goed in een x cam. neem een matrix of een aston cam
SimplySam Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Ik heb net een smartkaart geactiveerd. Ik kreeg na 10 min beeld met een matrix revolution. Het beeld op de nl kanalen valt alleen weg na zo'n 5 sec. Beeld komt terug wanneer ik de andere kaart (fun card) verwijder of de CAID op cas1 zet. Wie kan mij helpen? Alvast bedankt. Sam Vu+ Duo HD, VTI-Image Samsung EcoGreen 1.5 TB Wavefrontier T90 (13°E / 19.2°E / 23.5°E / 26°E / 28.2°E) Triax 110 (7°W)
Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Ik heb X-CAM en Aston 1.05 CAM. (Gebruik wel een smartwi, maar dat zou niet uit mogen maken). Hoor ook verhalen dat je de funkaart uit de bovenste lezer zou moeten verwijderen voor probleemloos kijken op de ned. kanalen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen