Gast Geplaatst: 24 januari 2006 Geplaatst: 24 januari 2006 Heb via DCC de cardserv.cfg en newcamd.config aangepast. Alle referenties van cardserv aangepast in cardserver. Ook de EMM-U tot S aangepast in Yes. Toch meld bij een herstart de box dat er geen cardserver draait en krijg ik dus geen beeld. Ook bij Cardinfo meld hij dat er geen kaart is of dat er geen cardserver draait. Wat doe ik hier fout?
dAF2000 Geplaatst: 24 januari 2006 Geplaatst: 24 januari 2006 De config die je bij PLi downloadt is al meteen goed. Of je moet een speciale reden hebben om 'em aan te passen.
Gast Geplaatst: 24 januari 2006 Geplaatst: 24 januari 2006 Hmm. Ik heb hem standaard gedownload, maar als ik de EMU op Newcamd zet en de server op cardserver zet, dan blijft alles mooi egaal zwart. Zet ik daarintegen de EMU op CAMX en de server op serverng zet dan gaat de boel keurig op beeld....
Ome Merde Geplaatst: 24 januari 2006 Geplaatst: 24 januari 2006 start cardserver en newcamd eens via telnet, check daar de output en post eventuele fouten hier es ... merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 25 januari 2006 Geplaatst: 25 januari 2006 Doe ik vanavond even..Zit nu op het werk (Pauze)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen